loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نمازم را ببین؛ یادداشت هایی از سوره ماعون

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده فاطمه قنبریان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58893 10003022
21,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه در پی آن است که هربار با سوال یا موضوعی به سراغ سوره ای برود و آن را دوباره بشنود تا ببیند و بداند.
در این قسمت صحبت از واجبی است که بیشتر اوقات آنقدر به ما نزدیک است که از شدت بودنش، دیده نمی شود اما همه دنیا و آخرتمان به آن گره خورده است. درباره نماز روایات و داستان های زیادی در ذهن هرکسی وجود دارد اما در این کتاب از دریچه سوره مبارکه ماعون با عتاب سختی که نسبت به اهل نماز دارد، به آن نگاه شده است و تعریفی حقیقی که چشم را روشن می کند، ارائه شده است به امید آن که نام ما نیز درمیان اقامه کنندگان صلوه قرار گیرد.

چقدر فرق است میان نمازهای تکراری و بی خاصیتی که من هرروز می خوانم با نمازی که قرار است ستون و پرچم و کلید بهشت و معراج مومن باشد. آن قدر بلندمرتبه است که آدم باورش نمی شود راجع به همین نمازی است که هرروز با عجله و بی توجه می خوانم که فقط خوانده باشم. اما چیزهای دیگری هم هست، آیه هایی که نمازگزاران را مذمت می کند.«فویل للمصلین»شاید این که بفهمم چه طور نمازی نباید بخوانم راه آسان تری باشد برای اینکه بفهمم یک نماز خوبِ دوست داشتنی چه جور نمازی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه فردوسی

من این کتاب رو دارم ، خیلی کتاب تاثیر گزاری هست و کوتاهه و حالت داستانی که داره باعث شده خوندنش خیلی لذت بخش باشه

5 فروردین 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما