loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات ما و سوره مبارکه الرحمن

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده سمیه افشار

با همکاری احمدرضا اخوت

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 80

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

خاطرات ما و سوره ها حکایت دلدادگی به سورهای قرآن است که درصدد است در موقعیت های مختلف زندگی خود را میهمان هر سوره ای کند و از این رهگذر سایرین را نیز به این میهمانی دعوت نماید.
سوره الرحمن عروس قرآن است و زیبایی آن بر هیچ کس پوشیده نیست در آن از امیرالمونین علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام حسن و امام حسین علیهما السلام توصیفاتی شده است و بهشت هایی پر از نعمت و سرور وصف شده است.
این سوره را می توان در مواقعی که نعمت های الهی جلوه می کند به یاد آورد. نعمت هایی که یادآور رحمانیت خداوند است و آگاهی و توجه به آنها ما را قدرشناس می کند و عقل را در ما شکوفا می سازد. توجه به موقعیت های نزول این سوره در زندگی سبب دور شدن ما از تکذیب می شود و سرور سوره را در زندگی ما می کشاند.
این کتاب ها برای سنین 18 سال به بالا نوشته شده است و می تواند با نظارت و همکاری این گروه سنی با بیان هنری و آموزشی به کوذکان و نوجوانان انتقال داده شود.

چشمانش را به او دوخته بود و از پی اش می رفت.
آنچنان با دقت گام بر می داشت که گویی در میدان مین قدم می گذارد. و هر گام دقیقا درجای پای علی علیه السلام فرو می آمد. قدم به قدم. و چون خوب می نگریستی، رد پایی جز ردپای علی علیه السلام نبود.
او خوب آموخته بود معنای تبعیت از امام را و این حتی در راه رفتنش نیز به تصویر کشیده می شد.
سلمان تصویر خود را در آیینه امامش فراموش کرد تا در زمره اهل بیت قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما