loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات ما و سوره مبارکه توحید

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

سخنران سمیه افشار

با همکاری احمدرضا اخوت

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 60

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58902 10003022
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خاطرات ما و سوره ها حکایت دلدادگی به سورهای قرآن است که درصدد است در موقعیت های مختلف زندگی خود را میهمان هر سوره ای کند و از این رهگذر سایرین را نیز به این میهمانی دعوت نماید.
سوره توحید وقتی در زندگی جاری می شود زندگی رنگ خدایی به خود می گیرد. برای این منظور می توان از انس با سوره و تکرار در خواندن و تامل بر مضامین آن اشاره کرد. این سوره که محبوبترین سوره نزد امیرالمونین علیه السلام بوده، معروف به سوره اخلاص نیز هست زیرا بنده به واسطه توجه به حقایق آن خالص می شود و از سرک رهایی پیدا می کند.
این کتاب ها برای سنین 18 سال به بالا نوشته شده است و می تواند با نظارت و همکاری این گروه سنی با بیان هنری و آموزشی به کوذکان و نوجوانان انتقال داده شود.

پس از هر یک دویی است و پس از آن یکی دیگر و ادامه می یابد تا یکی مانده به بینهایت. و این قانون شمارش و اعداد است.
اما آن یگانه ای که نتوان پس و پیش برایش متصور شد همان الله احدی است که برای یگانگی اش حجتی محکم تر از ذات احدیتش نیست. همان یکتای بی بدیلی که نه شبیه دارد و نه شریک. بی نیاز مطلقی که تمام عالم نیازمند اویند. و چون نظر بر خویشتن خویش کنی حجت برایت تمام است. خود را دویی یابی که یکی قبل از خودت ایستاده و سه ایی پس از تو و این قانون خلقت است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما