loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی به منطق جدید

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده ضیاء موحد

ویراستار حسین معصومی همدانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 418

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب درآمدی بر منطق جدید، اثر ضیاء موحد، در درس منطق جدید برای رشته فلسفه و ریاضیات در مقطع لیسانس و فوق لیسانس به عنوان منبع اصلی ارائه شده است. این کتاب در انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

این اثر جزء اولین کتاب هایی است که در زمینه منطق جدید به زبان فارسی نوشته شده و در واقع اولین کتابی است که به شکل یک کتاب درسی تألیف و در دانشگاه ها هم مورد استفاده قرار گرفته است. زیرا حوزۀ معرفتی را به زبان فارسی معرفی می کند. نحوه به کارگیری اصطلاحات بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در صورت استعمال نادرست اصطلاحات، تصحیح بعدی آن ها دشوار خواهدبود ولی خوشبختانه دکتر موحد در به کارگیری اصطلاحات به خوبی عمل کردند و از معادل های خوب و دقیقی استفاده کرده اند.

مؤلف ضیاء موحد، در این اثر از تمرینات خوبی استفاده کرده اند ولی اگر تعداد تمرینات و تنوع آن ها بیشتر بود به فهم مطالب و مهارت منطقی لازم دانشجویان کمک می کرد. میزان جامعیت محتوا و موضوع اثر با توجه به اهداف درس مناسب است حتی نسبت به آنچه برای یک دانشجوی فلسفه مورد نیاز است مطالب بیشتری عنوان کرده است، از جمله مباحث منطقی سازگاری و تمامیت.

محتوای کتاب کتاب درآمدی بر منطق جدید، با عنوان و فهرست آن انطباق دارد در واقع این اثر آشنایی مقدماتی دانشجویان با مباحث منطق جدید می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما