loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مواعظ: سلسله مباحث اخلاقی مرحوم آیت الله حق شناس (قدس سره) - جلد چهارم

ناشر واژه پرداز اندیشه

نویسنده عبدالکریم حق شناس

مستندساز محمدعلی جاودان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59192 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مرحوم آیت ا... حق شناس، از افراد اهل سلوک و همواره در مراقبه نفس خویش کوشا بود. از خصوصیات ممتاز ایشان عبارت است از: انجام حوائج مردم؛ عشق به مردم؛ احترام نسبت به خانم ها؛ و حساسیت نسبت به گناه غیبت. نکته جالب در شخصیت ایشان این بود که هیچ گاه کارهای غریب از ایشان دیده نمی شد. مانند همه درس می خواند، مباحثه می کرد، نماز جماعت می خواند، برای مردم موعظه می کرد، تفسیر می گفت و مساله و احکام شرعی تعلیم می داد، مشکلات مردم را حل می کرد و... در واقع همه سیر و سلوک او از یک طرف به صبر در بلایا، امراض و مشکلات و از طرف دیگر به خدمت به خلق خدا بود.

کتاب حاضر چهارمین قسمت از مجموعه مواعظ استاد آیت ا... حق شناس (ره) است که بیش تر ظهرهای دوشنبه، چهارشنبه و شب های شنبه در مسجد امین الدوله، ایراد می فرمودند و تاریخ ایراد آنها بین سال های 64 تا 68 است.

این کتاب شامل جلسه های 91 تا 120 سخنرانی های آیت الله می باشد که درباره موضوعاتی همچون: بررسی شرایط سیر الی الله، تحذیر نسبت به دنیا، مباحثی پیرامون قلب، اخلاص رمز نجات، بیانی پیرامون مراقبه و ... سخن به میان آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما