loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ اسلام در آمریکا

ناشر امیرکبیر

نویسنده کامبیز قانعی بصیری

مترجم مهناز باقری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 488

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59205 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در معرفی این کتاب آمده است: دفاع از واقعیت زندگی مسلمانان آمریکایی و نشان دادن رفتار توهین آمیز دولت های آمریکایی و وابسته به آمریکا با مطرح کردن موضوعاتی با عنوان «اسلام و غرب» چالشی است که مسلمانان جهان با آن روبرو هستند. با وجودی که در این راستا تحلیل های سیاسی نژادپرستانه نیز در جهت وسعت بخشیدن به دوگانگی «اسلام و غرب» حرکت می کنند، اما در قرن جدید شاهد تعامل مردم مسیحی آمریکا با غیر مسیحی های دیگر هستیم. با افزایش مهاجرت مسلمانان و غیر مسیحیان به ایالات متحده امریکا، تشرف تعداد بی شماری از آمریکایی های افریقایی به دین اسلام و ساخته شدن نهادها و انجمن های اسلامی در آمریکا، تماس بین مسلمانان و غیر مسلمانان به طور چشمگیری افزایش یافت تا جایی که در حال حاضر مسامانان در ایالات متحده با توجه به باورهای خاص مذهبی خود زندگی می کنند.

کتاب حاضر نشان می دهد مسلمانان در آمریکا نوعی از فضای آستانه ای را به عنوان افراد نیمه متمدن، نه کاملاً سیاه، نه کاملاً سفید، نه کاملاً امریکایی نه کاملاً مسلمان، در اختیار دارند. این حضور آستان های آنها در آمریکا، میان «اسلام و غرب»، برای پیشبرد سیاست های مریکا در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. تاریخ امریکایی، اسلام را با «اعتقاد به توحید عقاید»، التقاط، تنوع، عدم تجانس و پیچیدگی شخص کرده و در نتیجه اسلام در آمریکا، به عنوان یک هویت ملی، دارای تعدد معانی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما