loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظام اداری در سیره و سنت نبوی صلی الله علیه و آله و سلم

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده حمید زارع

ویراستار حیدر فروزان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59336 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این نوشتار، نظام اداری در سیره و سنت نبوی (ص) که مربوط به حدود 1400 سال پیش بوده است، مورد کنکاش قرار می گیرد. این کنکاش هم در گفتار حضرت محمد (ص) صورت گرفته است، گفتاری که به منزله سیاست های کلی و خط مشی های رسالت او بوده اند و هم در سیره عملی و رفتاری ایشان، که نشان داده می شود عملاً از چه الگویی برای تحقق اهدافش استفاده کرده است.

برای کامل تر شدن این پژوهش، به نظام های اداری موفق و متداول در دنیای امروزی نیز به صورت خلاصه وار پرداخته شده است و به صورت تطبیقی و مقایسه ای این دو نظام بررسی شده اند و تلاش گردیده تا خواننده این اثر با کسب شناختی درست از نظام اداری مبتنی بر سیره و سنت پیامبر اعظم و نظام های اداری بر خاسته از ذهن و تجربیات عالمان غربی به انتخابی درست رهنمون شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما