loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد خرد (با نگاهی به مباحث اسلامی) - جلد دوم

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59351 10003022
13,500 12,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به عنوان جلد دوم اقتصاد خرد، مشتمل بر یازده فصل است. فصل اول به تعریف هزینه و بیان انواع هزینه مؤسسه تولیدی در کوتاه مدت و بلند مدت اختصاص یافته است. فصل دوم و سوم به ترتیب به شکل گیری قیمت و مقدار تولید در بازار رقابت کامل و بازار انحصار کامل پرداخته است. فصل چهارم راه حل های ارائه شده برای تحلیل بازار های انحصار دو جانبه و چند جانبه و رقابت انحصاری را بررسی می کند.

فصل های پنجم و ششم به ترتیب ویژگی های بازار اسلامی و شکل گیری قیمت و مقدار در این بازار را بحث میکند. در فصل هفتم افزون بر تبیین چیستی عوامل تولید، عرضه و تقاضای این عوامل در بازار های چهارگانه رقابت در خرید و فروش، انحصار در خرید و فروش، رقابت در فروش، انحصار در خرید و رقابت در خرید، انحصار در فروش بحث شده است. پس از بحث از عوامل تولید در فصل هشتم سهم این عوامل در اقتصاد سرمایه داری و اقتصاد اسلامی بررسی شده است. فصل دهم درآمد خانواده و توزیع درآمد و ثروت بعد از تولید را بحث می کند. سرانجام، فصل پایانی یعنی فصل یازدهم به تعادل عمومی و اقتصاد رفاه اختصاص یافته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما