loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سازمان های مردم نهاد: راهکارهای گسترش نظارت بر حوزه ی تبلیغات دینی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59369 10003022
132,000 125,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف کلی این تحقیق استخراج راهکارهای ممکن در ایجاد و تقویت زمینه های لازم نظارت سازمان های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام دینی است؛ اهداف فرعی این تحقیق عبارتنداز: ترسیم وضعیت موجود سازمان های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی، شناخت نوع رابطه دولت و سازمان های غیر دولتی فعال در حوزه فرهنگی دینی در نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی، شناخت نوع رابطه سازمان های غیر دولتی در امر نظارت بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی با یکدیگر، شناخت موانع موجود در نظارت سازمان های غیر دولتی بر تبلیغ و ترویج پیام های دینی است.

فصل اول این کتاب کلیات تحقیق را در قالب بیان مسأله، ضرورت و اهمیت موضوع، اهداف تحقیق، سئوالات تحقیق، پیشینه تحقیق، پایان نامه ها و طرح ها، و مقالات بیان می کند.

همچنین فصل دوم با عنوان ادبیات تحقیق به بیان تاریخچه سازمان های غیر دولتی، کلیاتی راجع به سازمان، کلیات سازمان های غیر دولتی، تعامل دولت و سازمان های غیر دولتی، مفهوم دین پژوهی و تعریف دین و مباحث بنیادی نظارت می پردازد.

فصل سوم روش تحقیق را مورد بررسی قرار داده است که موضوعات آن از قبیل: تعریف مفاهیم، تعریف نظری، تعاریف عملیاتی، جامعه و نمونه آماری، روش گردآوری داده ها، اعتبار و روایی، فنون تجزیه و تحلیل اطلاعات، محدودیت های تحقیق است.

فصل چهارم به توصیف و تبیین داده ها می پردازد؛ وضع فعالیت سازمان های غیر دولتی فرهنگی دینی، ساختار سازمان های غیر دولتی فرهنگی دینی، ضرورت شکل گیری سازمان های غیر دولتی فرهنگی دینی، و وضعیت نظارت بر امور فرهنگی دینی عناوین اصلی مطالب این فصل است.

در فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات آمده است که مطالب آن شامل وضعیت موجود سازمان های غیر دولتی، نحوه تعامل سازمان های غیر دولتی فرهنگی دینی و سازمان های دولتی، نحوه نظارت سازمان های غیر دولتی فرهنگی دینی بر تبلیغ و ترویج، موانع موجود در نظارت سازمان های غیر دولتی فرهنگی دینی بر تبلیغ است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما