loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهید اشک: قتیل العبره

5 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اثر حاضر تلخیص و ترجمه کتاب قتیل العبره است که وجود متن اصلی عربی امکان خوبی را برای مخاطبان و علاقه مندان ایجاد کرده است.

این کتاب در 14 فصل شامل عناوینی همچون «فضیلت عزاداری و برپایی مجالس برای احیاء و زنده داشتن امر اهلبیت علیهم السلام»، «مصیبت های اهل بیت علیهم السلام و بالاترین مصیبت بعد از رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله»، «فضیلت ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام و به ویژه مصیبت امام حسین علیه السلام و گریه بر ایشان»، «بر پا کردن عزاداری برای امام حسین علیه السلام در عالم غیب و گریه انبیاء و پیامبر اکرم و اهل بیتشان بر آن بزرگوار» و «اقامه عزاداری کاروان اسراء از کربلا تا مدینه، در مدینه و شدت اندوه و گریه آن بزرگواران بر امام حسین علیه السلام» تهیه شده است.

«گریه ملائکه بر مصائب امام حسین علیه السلام و اجازه خواستن از خداوند برای یاری حضرت»، «گریه جنیان و نوحه سرایی آنان»، «گریه سایر آفریدگان بر مصائب امام حسین علیه السلام»، «زیارت سیدالشهدا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام»، «فضیلت سرزمین کربلا و اهمیت تربت سیدالشهدا علیه السلام»، «فضیلت اهل بیت سیدالشهداعلیه السلام و اصحاب آن حضرت»، «اخبار وارده درباره قاتلان سیدالشهدا علیه السلام» و «عقوبت های خدای متعال بر قاتلان سیدالشهدا در همین دنیا» از دیگر عناوین فصل های این کتاب است.

حمد و سپاس خداوند را سزاست که نور محمد و آل محمد علیهم السلام را قبل از آفرینشِ آفرینه ها آفرید و سپس از نور ایشان، سایر موجودات را خلق کرد. پس ایشان واسطه او و آفریدگانش هستند؛ و صراط استوار و محکم و شاهراه و سبیل اعظم به سوی او می باشند. هر که خدا را بخواهد باید به سراغ ایشان برود، و هر که به خدای یکتا ایمان آورده است، قطعا از ایشان پذیرفته است، و کسی که هدفش خدا باشد، روی به سوی آنان می کند، خدای متعال با آنان آغاز کرده، و با آنان پایان داده است. آنان، طینتشان از علیین آفریده شده و طینت شیعیانشان از باقیمانده طینت آنان آفریده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما