loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهر حسین علیه السلام یا جلوه گاه عشق

ناشر دارالعلم

نویسنده محمدباقر مدرس بستان آبادی

سال نشر : 1380

تعداد صفحات : 590

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59458 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در طول تاریخ تا عصر حاضر کتاب های زیادی به زبان های مختلف، حادثه ی عاشورا را شرح و تفسیر کرده اند ولی به ندرت از قبر و بارگاه اباعبدالله حرفی به میان آمده و یا کتابی نوشته شده است. کتاب حاضر حاصل تلاش مؤلف گرامی محمدباقر مدرس بستان آبادی است که درباره ی پیدایش قبر سالار شهیدان و حوادث مرتبط با آن در مسیر تاریخ از قرن اول تا قرن حاضر می باشد.

کتاب شهر حسین(ع) به زندگی اباعبدالله و حوادث مهمی که در طول حاکمیت های مختلف (امیه، عباسی و …) برای بارگاه امام حسین(ع) در سیزده قرن اتفاق افتاده، پرداخته است. این مجموعه ی تاریخی- ادبی متشکل از سیزده فصل می باشد.

برخی از عناوین فصول عبارتنداز:

1-حسین(ع) مافوق سخا و مدح معاویه، 2- کاروان یمن و فرمان امام حسین(ع)، 3- نخستین زائر امام حسین(ع)، 4- نامگذاری حائر و اسرار نهفته، 5- اولین دست تجاوز بر قبر حسین از منصور، 6- بارگاه حسین(ع) در قرن سوم و تخریب متوکل، 7- غارت حرم حسین بن علی (ع) به سال 858، 8- کتابها در رد وهابیت، 9-عراق در جنگ جهانی دوم و فتوای جهاد علما، 10- تحولات قبر مطهر از نظر تخریب و ... .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما