loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیامبر (ص)، نگران شما

ناشر نورالسجاد

نویسنده رضا محققیان

با همکاری پژوهشکده علمی کاربردی باقرالعلوم (ع)

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59489 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر علاوه بر برخورداری از زبانی ساده، حاوی داستان هایی است که سبب اطمینان خاطر بیشتر مخاطب و تأثیر هرچه عمیق تر موضوعات می شود.
در مقدمه این اثر آمده است: «پیامبر اکرم (ص) جامعه و انسان را نیک می شناسد و آنچه را بر آن سرشته اند و به سوی آن در حرکت اند، یافته است،چنان که به خواسته ها و نیازهای آنان نیز به روشنی آگاه است. از این رو، می داند چه عواملی سعادت آنها را مورد تهدید قرار داده است و از حرکت کمالی بازشان می دارد. حرص شدید او به هدایت و سعادت آدمیان موجب نگرانی هایی در قلب نازنین وی گردیده است.»

از جمله نگرانی های پیامبر(ص) که این کتاب به آنها پرداخته است، «قرآن»، «پیشوایان گمراه»، «لغزش و گمراهی عالم»، «امور اقتصادی امت» و «شهوات» اند.

آسیب شناسی جامعه اسلامی بعد از رحلت پیامبر (ص) از منظر آن حضرت است. در این کتاب پارهای از سخنان رسول خدا که در آن مؤمنان را به انواع تهدیدات و موانع گوشزد کرده است؛ گردآوری شده است. این سخنان دغدغهها و نگرانیهای پیامبر اسلام درباره سرنوشت امت اسلامی و از بین رفتن ارزشهای اسلامی را منعکس کرده است. برخی از این نگرانیها عبارتند از: مهجور شدن قرآن در امت پیامبر، پیشوایان گمراه و حاکم شدن خلفای جور، گمراهی علمای دینی، متابعت مردم به ویژه جوانان از شهوات جنسی و شکم پرستی و از بین رفتن ارزشهای اخلاقی در جامعه مسلمانان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما