loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

احکام روزه - جلد دوم: شرایط روزه، مفطرات روزه، قضا و کفاره

احکام موضوعی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59582 10003022
251,000 238,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در هر علمی خردمندان برای رفع پرسشها و دریافت پاسخ مناسب به دانشمندان و کارشناسان آن علم مراجعه می کنند و این روش در آموزه های دینی نیز مورد تایید قرار گرفته و به آن سفارش شده است. در همین راستا ائمه علیهم السلام اصحاب مورد اعتماد خود همانند: یونس بن عبد الرحمن، ابان بن تغلب، ابو بصیر و زکریا بن آدم را برای پاسخگویی معرفی می کردند.

در عصر کنونی به سبب گسترش علوم، پرسشها ی فقهی، افزایش چشمگیری پیدا کرده است به گونه ای که دستیابی به پاسخ آن ها برای همه، ممکن نیست؛ از سویی دیگر وجود اصطلاحات و عبارات پیچیده فقهی در کتاب های مراجع عظام، بهره مندی از آن ها را برای طبقات مختلف جامعه، دشوار نموده است، از این رو تدوین مجموعه هایی با بیانی آسان و قابل فهم برای عموم مردم ضروری است.

در همین راستا واحد فقه و احکام پژوهشکده باقرالعلوم (علیه السلام) با سبکی نوین و تازه اقدام به ارائه احکام فقهی نموده و توانسته است مجموعه ای با ویژگی های زیر ارائه دهد:
1- تدوین درختواره فقهی به همراه سوالات گویا و روان
2- شناسایی و گردآوری سوالات شرعی
3- استخراج نظر مراجع و پاسخ به سوالات با استفاده از منابع فقهی ایشان به ترتیب اولویت منابع
4- جمع بندی و دسته بندی نظرات فقهاء در پاسخگویی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما