loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیمای حضرت فاطمه (علیها السلام) در احادیث اهل سنت

ناشر وثوق

نویسنده سید مرتضی حسینی

مترجم علی شیروانی

سال نشر : 1379

تعداد صفحات : 109

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

علامه سید مرتضی حسینی در تلاشی سترگ برای نشان دادن حقانیت تشیع در کتاب های معتبر روایی اهل سنت پژوهشی نمود و آنچه درباره اهل بیت در آنها یافت برگزید و در مجموعه ای ارزشمند به نام فضائل الخمسه من الصحاح السته تنظیم و تبویب نمود. کتاب حاضر ترجمه بخش مربوط به فضایل حضرت فاطمه سلام الله علیها از آن کتاب ارزشمند است.
عناوین اصلی کتاب شامل:
پیشگفتار؛ میوه ی بهشتی، حوریه ی انسانی؛ احوال او در رحم مادر؛ کنیه ی او و حکمت نامهایش؛ شباهت تام او به پیامبر؛ مهر شدید او به پدر و پدر به او؛ بی تابی پیامبر برای دیدار او؛ کار سخت در خانه؛ ماجرای فدک؛ مقام والای فاطمه؛ کرامات فاطمه؛ برگزیده ی خدا؛ راستگوترین مردم؛ سخن پیامبر؛ خشم او موجب خشم پیامبر؛ خشم فاطمه موجب غضب الهی؛ از همه زودتر؛ شدت اندوه در غم پدر؛ تقاضای تابوت؛ آوای مرگ؛ عبور از صراط در قیامت؛ ایمنی از آتش دوزخ؛ ورود به بهشت؛ نخستین بهشتیان؛ پیوست؛ پاورقی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما