loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قرآن در روایات

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده عبدالهادی مسعودی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 252

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59631 10003022
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حفظ و حمل قرآن، معنویت و تحریف ناپذیری قرآن، پنداره تحریف قرآن و نقد آن، دفاع معصومان از قرآن، بهره گیری امامان از قرآن و علوم قرآن از دیدگاه امامان از دیگر عناوین دروس این کتاب است.

قرآن، جامعیت، جاودانگی، ژرفامندی، سند حقانیت اسلام و پیامبر اکرم(ص)، همراهی در قیامت، شفاعت در قرآن، پرهیز از تجمل، درمان بیماران، مونس انسان، ورود به بهشت و حق شفاعت، پاداش الهی، فضیلت یادگیرنده قرآن، یادگیری در خردسالی و تشویق به آموزش قرآن از دیگر عناوین مباحث این کتاب است.

از دیگر مباحث این کتاب می توان به گسترش دین، نزول آرامش، پاداش فراوان، نیل به رضوان الهی، راندن شیاطین، طهارت داشتن، اخلاص ورزیدن، دعا کردن، گوش سپردن به قرآن، روایات ناظر به قرائات، روایت همسانی امت ها، مرجعیت قرآن در فتنه ها، تصریح به تحریف ناپذیری، اشاره های قرآنی اهل بیت، سلب نعمت، دسته بندی پنج گانه و استنادهای قرآنی اهل بیت(ع) اشاره کرد.

تفاوت این اثر با دیگر آثار منتشر شده تأکید بر روایات در قالب دروس 16 گانه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما