loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوی تنظیم رفتار جنسی با رویکرد اسلامی

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده مهدی عباسی

زیر نظر عباس پسندیده

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 298

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59632 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

الگویی که اسلام برای تنظیم رفتار جنسی معرفی کرده است، با به رسمیت شناختن نیاز جنسی و تاکید بر ارضای آن، خویشتنداری جنسی را در کنار آن به زیبایی چیده است. جالب این که راهبردها و روش هایی که برای آن معرفی کرده است، نقص مدل غربی را ندارد.

این کتاب به معرفی این الگو پرداخته است و خویشتنداری جنسی را در دو بسته مدخله ای شامل تقویت توانمندی های روانشناختی خویشتنداری و تنظیم اجتماعی رفتار جنسی تبیین می کند. در این راستا، شواهدی از متون اسلامی و تحقیقات تجربی روانشناسی ارائه شده است.

این کتاب در 9 فصل با عناوین انگیزه و میل جنسی، بروز رفتار جنسی، الگوهای تنظیم رفتار جنسی، الگوی تنظیم رفتار جنسی در منابع اسلامی، سازمان یافتگی خویشتنداری در نظام روانی، سطوح و قلمروهای خویشتنداری، توانمندی های خویشتنداری جنسی، تنظیم اجتماعی رفتار جنسی و پرورش خویشتنداری جنسی در کودکی به نگارش درآمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما