loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بنیان های سبک زندگی در نهج البلاغه

سبک زندگی ایرانی اسلامی 10

ناشر امیرکبیر

نویسنده علی فلاح رفیع

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 182

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59643 10003022
18,000 17,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هر چند در منابع و متون اسلامی اعم از قرآن و روایات در زمینه سبک زندگی مطالب بکر بسیاری می توان یافت، اما پرداختن به همه آنها در یک نوشتار یا ممکن نیست و یا کاری پرحجم خواهد بود. بنابراین نوشتار حاضر در این زمینه اولا: بر یکی از مهم ترین و معتبرترین منابع اسلامی بعد از قرآن کریم، یعنی نهج البلاغه تمرکز یافته و به تامل پرداخته است. ثانیا: پایه ها و بنیان های سبک زندگی شایسته و بایسته یک فرد مسلمان را از این کتاب مقدس به تصویر کشیده و به غیر بنیان ها کمتر وررود پیدا کرده است.

دکتر علی فلاح ربیع؛ دکترای فلسفه غرب، دانش آموخته حوزه علمیه قم (خارج فقه و اصول)، دانش آموخته موسسه امام خمینی (ره)، عضو هیئت علمی دانشگاه، مولف کتاب های متعدد در حوزه فلسفه غرب، فلسفه و کلام اسلامی، موضوعات سیاسی، اجتماعی، تالیف مقالات متعدد در حوزه های ذکز شده، ارائه مقالات و سخنرانی های گوناگون در کنفرانس های ملی و بین المللی، ارائه کارگاه های گوناگون برای استادان دانشگاه ها، شرکت در برنامه های تلویزیونی و رادیویی و نیز مصاحبه با خبرگزاری های متعدد در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی.

* کتاب حاضر در 4 فصل تدوین شده است، که فهرست عناوین آنها عبارت است از:

فصل اول: چیستی سبک زندگی و نهج البلاغه
فصل دوم: سبک زندگی و بنیان های بینشی
فصل سوم: سبک زندگی و بنیان های کنشی
فصل چهارم: سبک زندگی و بنیان های روشی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما