loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرآیند شکل گیری داستان در ادبیات داستانی و دراماتیک: بررسی تطبیقی عناصر داستان در رمان، نمایشنامه و فیلم نامه

ناشر امیرکبیر

نویسنده مریم بصیری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 325

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب بر آن است تا روشنگر راه دانشجویان ادبیات داستانی و دراماتیک و نویسندگان جوانی باشد که قدم در راه دشوار نویسندگی گذاشته اند. نگارنده بر آن است تا در این اثر، تمامی عناصر اصلی و فرعی داستان را که در شکل گیری داستان رمان، نمایش نامه و فیلم نامه دخیل هستند، معرفی کند. تطبیق شباهت ها، تفاوت ها و کارکردهایی که این عناصر در سه قالب یاد شده با هم دارند، اصل مهمی است که به آن پرداخته شده است.

مخاطب با خواندن این کتاب چکیده ای از بیش از ۴۰۰ کتاب آموزش داستان نویسی، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی را مطالعه می کند و با نقل قول های نویسندگان بزرگ جهان آشنا می شود.

فرایند شکل گیری داستان در ادبیات داستانی و دراماتیک، با زبانی ساده به یک نویسنده مبتدی و یا حتی حرفه ای کمک خواهد کرد تا به درستی از عناصر داستانی بهره گیرد و بتواند به صورتی جذاب، داستان فیلم نامه و نمایش نامه اش را پیش ببرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما