loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بچه های فرات

ناشر کتاب جمکران

نویسنده لیلا قربانی

ویراستار حاتم ابتسام

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 137

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59688 10003022
77,000 69,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«بچه‌های فرات» نام داستانی به قلم لیلا قربانی است. این کتاب در انتشارات کتاب جمکران چاپ و منتشر شده است. داستانی که در سال 61 هجری، در عراق و در کوفه می‌گذرد. در سالی که امام سوم شیعیان، حسین بن علی (ع) و همراهان صدیقش در صحرای کربلا با سپاه تزویر و کفر روبه‌رو شدند.

این داستان از زاویه متفاوت، فاجعه کربلا در سال 61 هجری را روایت می کند؛ چند نوجوان که روزگار خود را با سرگرمی ها و ماجراجویی های نوجوانانه می گذرانند، در روزهایی که خبر سفر امام حسین و یارانش به کوفه منتشر شده است، مقابل دوراهی مهمی قرار می گیرند. دست آخر و با پشت سر گذاشتن ماجراهایی، هر کدام راه خودش را در تقابل سپاه یزید با کاروان امام حسین علیه السلام بر می گزینند.

کتاب بچه های فرات، روایتی نو از واقعه کربلا است. نویسنده در خلق داستان «بچه های فرات» از منابع مرجع تاریخی استفاده کرده است تا تصویر قابل اطمینانی از وقایع تاریخی که ضمن داستان روی می دهند ارائه دهد.

حرف در دهان دخترک خشکید. حتی مالک که از حضور دخترها زیاد خوشش نمی آمد، با صدای بلند علی، ماهی ها را رها کرد. بز سفید هم خودش را کنار سما رساند. سگ ها متعجب سرجایشان خشکیده بودند. اشک از گونه های سما جاری شد. مگر چه خواسته بود، می خواست بازی کند. علی دست هایش را روی سرش گذاشت و روی زمین کنار درخت نشست. سما بز سفید را بغل کرد و فرار کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما