loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مذهب اهل عشق: مجموعه ای از کرامات و دستورالعمل های عرفانی و روایات و حکایات شنیدنی

ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

نویسنده فیروزه خلیلیان

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59695 10003022
86,000 81,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مذهب اهل عشق، مجموعه ای از کرامات و دستورالعمل های عرفانی و حکایات تاریخی از بزرگان و علما است.

مطالب این کتاب در دو بخش طراحی شده است. «کرامات و دستورالعمل های عرفانی از عاشقان آسمانی» بخش اول را تشکیل داده است که در آن به مطالبی از بزرگانی نظیر «سید رضی»، «سید مرتضی»، «سید بن طاووس»، «علامه حلی»، «مقدس اردبیلی»، «شیخ بهایی»، «سید محمد باقر میرداماد»، «محمد باقر وحید بهبهانی»، «علامه بحر العوم»، «ملامهدی نراقی»، «ملا محسن فیض کاشانی»، «شیخ عباس تهرانی»، «شیخ حسنعلی اصفهانی»، «آخوند ملا عباس تربتی»، «میرزا جواد آقا ملکی تبریزی»، «شیخ عباس قمی»، «شیخ رجبعلی خیاط»،«آیت الله مرعشی نجفی»، «آیت الله بهاءالدینی»، «آیت الله مشکینی»، «آیت الله محمد تقی بهجت» و «آیت الله جوادی» پرداخته شده است.

گلچینی از روایات و حکایت های پندآموز و شنیدنی بخش دوم کتاب است. در این بخش به مطالبی چون «حب آل محمد (ص)»، «همنشین حضرت داوود در بهشت»، «شرط قبولی اعمال»، «رفع یک شبهه»، «وصول طلبکاری»، «ملاجعفر و حق الناس»،«دعای واپسین پیشوای معصوم(ع)»، «لذت زودگذر»، «من از خود راضی نیستم»، «راز سکوت»، «نماز سی سال خود را قضا کرد»، «بدانم و بمیرم بهتر است»، «فریب شیطان هنگام نزع روح»، «مانع شهادتین»، «علت این همه ثواب برای گریه برای امام حسین (ع)»، «سوگواری حضرت زکریا»، «خواب عجیب مقبل شاعر» اشاره شده و در آخر کتاب مناجات و کتابنامه را می خوانید.

در بخشی از کتاب در مورد آیت الله شهید سیدحسن مدرس آمده است : «مرحوم شیخ حسنعلی اصفهانی گفته است: روزی در نجف، طلبه ای به اتاق ما آمد . من و مدرس، هم اتاق بودیم. آن طلبه، دچار سر درد شدیدی شده بود و مدت یک هفته، تبش قطع نمی شد. مدرس، دست به پیشانی طلبه گذاشت و آیه نور را خواند. پس از خواندن این آیه، سردرد طلبه تسکین یافت و تبش قطع شد. من در همه روزهایی که با سید بودم، هرگز نماز شبش ترک نشد. او اهل نماز و دعا و مطالعه بود. من شنیدم که یکی از اهالی خواف در زندان دچار تب شدیدی شده، به خدمت مدرس می رود. مدرس هم پیراهن خود را بر تن او می پوشاند و او شفا می یابد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما