loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مولفه های فرهنگی گفتمان مقاومت اسلامی در خاورمیانه

ناشر پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام

نویسنده امیر دبیری مهر

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 268

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59717 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پژوهش حاضر با هدف شناسایی مؤلّفه های فرهنگی مقاومت اسلامی در خاورمیانه و بنیان های دیرپای آن صورت گرفته است. محدودة مورد مطالعه شامل حوزه های ایران، عراق، لبنان و فلسطین بوده و مبنای پژوهش بر تجزیه و تحلیل سخنرانی ها، بیانیه ها و مقالات رهبران فکری و معنوی گفتمان مقاومت اسلامی گذاشته شده است.

نگارنده تلاش کرده تا علاوه بر ارائه تصویری دقیق تر و جزئی تر از مؤلّفه های فرهنگی مقاومت اسلامی، کانون های اصلی بازتولید فرهنگ مقاومت اسلامی را شناسایی کند و عوامل مؤثّر در تضعیف مؤلّفه های فرهنگی مقاومت اسلامی در خاورمیانه را مورد مطالعه قراردهد. در این اثر همچنین، مرزهای اعتقادی و فرهنگی مؤلفه های فرهنگی مقاومت اسلامی با بنیادگرایی سلفی در خاورمیانه شفاف سازی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما