loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرشته ای در تانک: داستان نوجوان

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده هادی خورشاهیان

ویراستار حامد اشتری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59832 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موجودی که نمیتونه از دیوار رد بشه، اگه از بلندی بیفته، پاش زخم میشه و برای رفتن به نقاط دور باید سوار ماشین بشه، چه جور موجودیه؟!
درست حدس زدید، یه شبحه! من شبحم! یه شبح دو ساله، اما قد و هیکلم اندازه یه نوجوون 16 - 17 ساله س! یه شبح ماجراجو که می خواد از هر چیزی سردربیاره.
رادیو رو روشن می کنه و همراه برنامه «چند سال قبل در چنین روزی» این طرف اون طرف می ره!
تا وقتی یه دختر شیطون مثل خودش با یه راز بزرگ تو زندگیش، میاد سراغش و ...

هادی خورشاهیان نویسنده ی توانای نوجوان با «فرشته ای در تانک» سعی می کند مرز میان خیال و واقعیت را بشکند. بعضی بر این باورند او می کوشد گونه ی جدیدی از واقعیت را که پیش از این خیال انگاشته می شد، رونمایی کند. * خورشاهیان شاعر و نویسنده ای خراسانی است که حدود سه دهه در حوزه های شعر، داستان کوتاه، رمان و ادبیات کودک و نوجوان قلم می زند و بیش از چهل کتاب از هشتاد کتاب چاپ شده اش، در حوزه ی ادبیات کودک و نوجوان است که اقبال خوانندگان را در پی داشته و علاوه بر کسب جوایز مختلف، به چاپ های متعدد رسیده و فقط یک عنوان کتابش بیش از صد و پنجاه هزار شمارگان داشته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما