loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بذر جادو

ناشر ستاک

نویسنده مارگارت اتوود

مترجم نیلوفر خوش زبان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 358

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59834 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
28,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«بذر جادو» روایتی است از زندگی فلیکس فیلیپس، کارگردان تئاتر، که در پی دسیسه چینی نزدیک ترین همکارش که در حقیقت دشمن دیرینه اون بوده مجبور به ترک حرفه اش در تئاتر می شود و تن به تبعیدی خودخواسته می دهد. تبعیدی که زمینه ساز انتقام است. انتقام از تمام کسانی که او را از کارگردانی اثر محبوبش – طوفان – محروم کرده اند.

«مارگارت آتوود»، نویسنده رئالیست کانادایی که با دریافت جایزه «بوکر» و برگزیده شدن به عنوان یکی از 20 زن نویسنده تأثیرگذار در دنیا، پیش ازاین با رمان هایی چون سرگذشت ندیمه، عروس فریبکار و آدمکش کور نزد فارسی زبانان شناخته شده، این بار به سراغ نمایشنامه طوفان شکسپیر رفته و اثر درخور تحسین دیگری را منتشر کرده است. بذر جادو را می توان بازخوانیِ «طوفان» از زبان آتوود دانست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما