loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسوعه کلمات الامام الحسن العسکری (علیه السلام)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59907 10003022
192,000 182,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب موسوعه کلمات امام حسن عسکری توسط پژوهشکده باقرالعلوم منتشر شده است.

معجم‌نگاری و تدوین موسوعه و مجموعه‌هایی از کلمات هر یک از پیشوایان معصوم علیهم‌السلام، کاری است ضروری و سودمند و گامی ابتدایی در معرفی فرهنگ و معارف اهلبیت علیهم‌السلام. این تحقیق نفیس، در ادامه پروژه عظیم تحقیقاتی درباره سخنان گهربار چهارده معصوم علیهم‌السلام است که تا کنون تعداد زیادی از این مجموعه بزرگ، به چاپ رسیده است.

با توجه به نبود مجموعه‌ای جامع که در بردارنده تمام سخنان امام حسن عسکری علیه‌السلام باشد، پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام بر آن شد تا سخنان این امام معصوم علیه‌السلام را گردآوری کند؛ گردآوری یکجای سخنان امام حسن عسکری علیه‌السلام، جمع‌کردن گهرهای پراکنده‌ای است که در گوشه و کنار کتاب‌های حدیثی و تاریخی پخش است و بدین وسیله یک «گنجینه» فرآهم می‌آید که هم غنی وپرمایه است، هم مفید و کاربردی و هم گوشه‌ای از خدمات علمی و نهضت فرهنگی آن خورشید درخشان را نشان می‌دهد.

کتاب حاضر در چهار فصل تدوین شده است:

فصل اوّل کتاب به مسائل اعتقادی پرداخته و به روایاتی از آن حضرت در باب توحید، نبوّت، قرآن و تفسیر، امامت و اهل بیت پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله پرداخته است. فصل دوّم کتاب به احکام اختصاص دارد و فرمایشات حضرت در باب مسائل اخلاقی زینت بخش فصل سوّم کتاب است و فصل چهارم کتاب نیز به دعاها و زیارات منقول از حضرت اشاره دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما