loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسوعه کلمات الامام الهادی (علیه السلام)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59913 10003022
180,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب موسوعه کلمات امام هادی به همت پژوهشکده باقرالعلوم منتشر شده است.

معجم نگاری و تدوین موسوعه و مجموعه‌هایی از کلمات هر یک از پیشوایان معصوم علیهم‌السلام، کاری است ضروری و سودمند و گامی ابتدایی در معرفی فرهنگ و معارف اهلبیت علیهم‌السلام. این تحقیق نفیس، در ادامه پروژه عظیم تحقیقاتی درباره سخنان گهربار چهارده معصوم علیهم‌السلام است که تا کنون تعداد زیادی از این مجموعه بزرگ، به چاپ رسیده است.

در همین راستا پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام برای دسترسی به مجموعه کاملی از سیره امام هادی علیه‌السلام، از تمام منابع، گفتار و کردار و احادیث منسوب به حضرت را گردآوری نموده و در چهار فصل تنظیم کرده است:

فصل اوّل کتاب در 8 بخش به مسائل اعتقادی پرداخته و به روایاتی از آن حضرت در باب توحید و معرفت خدا، نبوّت، معجزات پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله، قرآن و تفسیر و اهل بیت پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله پرداخته است. همچنین در این فصل به شخصیت امام هادی علیه‌السلام، کرامات و معجزات حضرت و نیز سخنان حضرت درباره افراد اشاره شده است. فصل دوّم کتاب به احکام اختصاص دارد و فرمایشات حضرت در باب مسائل اخلاقی زینت بخش فصل سوّم کتاب است.

فصل چهارم کتاب نیز در دو بخش جداگانه به دعاها و زیارات منقول از حضرت اشاره دارد. دعاهای امام علیه‌السلام در اوقات شبانه‌روز، قنوت نماز، طلب فرزند، شفای بیماران و علاج دردها و بالاخره فضیلت دعا در حرم سید الشهداء علیه‌السلام مطالب بخش اوّل این فصل است و در بخش دوّم به چگونگی زیارات ائمّه معصومین علیهم‌السلام و پاداش زیارت امامان و نیز زیارت جامعه کبیره اشاره شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما