loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موسوعه کلمات فاطمه الزهرا (علیها السلام)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 59915 10003022
238,000 226,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که به کوشش چند تن از پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم (ع) به زبان عربی پدید آمده است، پس از مقدمه، دو بخش اصلی دارد: سخنان حضرت زهرا (س) بر حسب تاریخ، و سخنان ایشان به صورت موضوعی.

در بخش اول، که خود در دو فصل سخنان حضرت زهرا (س) پیش از وفات پدرشان و سخنان ایشان پس از وفات پدرشان سامان یافته، به سخنان پیش از ازدواج و پس از ازدواج و در بخش دوم، در چهار‌ فصل به موضوعات عقاید، احکام، اخلاق و ادعیه و اذکار پرداخته شده است.در این کتاب ضمن معرفی اجمالی فاطمه زهرا و بیان مقام و منزلت زن و نیز تبیین حجیت قول و فعل این بانوی بزرگ به عنوان یکی از معصومین، به گردآوری احادیثی از ایشان در موضوعات مختلف دینی پرداخته شده است. در این روایات به مسایلی مانند: فضایل امام علی (ع) و اثبات امامت و ولایت آن امام، ادعیه وارد شده از فاطمه زهرا (ع) و برخی از مسایل اجتماعی و اخلاقی وارد شده از ایشان پرداخته شده است.
نویسنده همچنین به زوایایی از زندگانی و فضایل فاطمه زهرا در قبل و بعد از وفات پیامبر اسلام(ع) اشاره نموده و نمونه ‌هایی از ایثار، اخلاص، عبادت، تقوا، علم، عصمت، سخاوت، صبر بردباری، معجزات و سایر کرامات و سجایای اخلاقی ایشان را بیان نموده و ابعادی از مصایب و رنج‌ های ایشان در مدت کوتاه بعد از رحلت رسول خدا تا زمان وفات وی را به تصویر کشیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما