loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک خواهش کوچک

قلم اندازی ها

ناشر مروارید

نویسنده سیروس ابراهیم زاده

تصویرگر یاشار صلاحی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 115

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

ابراهیم زاده در پیشگفتار خود بر این کتاب بیان کرده که نوشتارهای این کتاب حاصل شوخی های شتاب زده اش با جامعه عبوس ایرانی است. این کتاب همراه با تصویرسازی های یاشار صلاحی منتشر شده است.

«یادداشت های روز خاکستری»، «چهل استاد روز جهانی تیاتر»، «روزگار سپری شده موش و گربه عبید زاکانی»، «بازار بویناک خرید و فروش هنر»، «بچه های ننه فردا»، «درس یوگا»، «خودکامه بزرگوار»، «جغرافیای تاریخی تهران قدیم»، «روی حوض و توی حوض»، «دوستی از دوران دیرین»، «روزنامه»، «یک خواهش کوچک»، «پس از مرگ سهراب»، «خواهرزاده»، «به روایت ابوی» و «شایدهای زمستان و بایدهای بهار» نام شماری از عناوین نوشتارهای این مجموعه است.

ابراهیم زاده در بخشی از پیشگفتار خود بر این کتاب نوشته است: «قلم اندازهایی را که در این کتاب می خوانید شوخی های شتاب زده با جامعه ای است عبوس که در ادوار مختلف خط قرمزهای فراوان داشته و خنده و شوخ طبعی را ناپسند می شمرده است... وقتی قلم طنزآلود و آبروی خود را روی کاغذ می گذاری، دست و دل ات می لرزد که مبادا با کلمه ای پس و پیش و یا نقطه ای بالا و پایین، مطلب با قفل و بست مواجه گردد و دیده نشود. فقط ممیزی های رسمی نیست. ملاحظات بسیار لازم است تا نوزاد اندیشه تو بر صفحه ای بنشیند و مورد لطف خوانندگان قرار گیرد. مبادا چیزی بنویسی که مثلا به پزشکان بربخورد. پا توی کفش وکلای دادگستری نکنی... با نیروهای زحمت کش انتظامی شوخی موقوف.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما