loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از ایشان نیستی می گو از ایشان: مجموعه حکایات عرفانی

ناشر ارمغان طوبی

نویسنده کریم محمودحقیقی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60177 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "از ایشان نیستی می گو از ایشان" نوشته ی استاد کریم محمود حقیقی کتابیست بسیار زیبا و دلنشین که نحوه ی برخورد با اتفاقات پیش آمده در زندگی انسان های وارسته را بیان می کند.
عاملی که باعث جذاب شدن این کتاب شده داستانی بودن آن است.

این کتاب، مجموعهای از داستانهای اخلاقی و عرفانی و حالات عرفا است که دارای پیامهای خاصی به خوانندگان است. در این کتاب حکایاتی از احوال و مقامات عارفان قدیم و معاصر نقل شده است تا مورد پند و عبرت خوانندگان شده و میراث بزرگ عرفانی اسلام معرفی گردد. حالات عارفان در هنگام مرگ، همنشینی آنان با اهل قبور، شرح عشق و محبت آنان نسبت به خداوند متعال، کرامات اولیای الهی، رعایت فضایل و مکارم اخلاقی توسط عارفان، پرهیز کردن آنان از دنیا و دوستی آن، زهد و قناعت ایشان، تجلی صفات خداوند در برخی از اولیای او و برخی دیگر از حکایات اخلاقی، موضوع اصلی کتاب حاضر به شمار میرود.

جلد اول این کتاب که شامل 192 حکایت اول کتاب است، قبلا توسط ناشر دیگری به چاپ رسیده یود و وقتی چاپ جلد دوم این کتاب به انتشارات ارمغان طوبی واگذار شد، برای جلوگیری از پراکندگی مطالب در دو کتاب و سهولت مطالعه و صرفه جویی در هزینه و کاهش قیمت کتاب، هر دو جلد در هم ادغام شدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما