loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روز رهایی: در سایه سار مهدی موعود (عج)

یوم الخلاص فی ضل القائم المهدی (ع)

3 (2)

ناشر ارمغان طوبی

نویسنده کامل سلیمان

مترجم لطیف راشدی | سید محمد دلال موسوی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 920

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60198 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
350,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«روزگار رهایی» ترجمه کتاب «یوم الخلاص فی ظل القائم المهدی» می باشد که درباره دوران پیش از ظهور امام مهدی (عج) که توسط کامل سلیمان نویسنده شیعی لبنانی نوشته شده است. وی به نشانه ها و حوادث در آستانه ظهور بر اساس روایات پرداخته و دنبال تطبیق برخی از احادیث با حوادث در شرف وقوع روزگار خود است. در این کتاب بیش از ۶۰۰ حدیث پیرامون علائم ظهور از امامان آمده است.

نویسنده در مقدمه کتاب تاکید می کند که در دوره آخرالزمان زندگی می کند و در این مساله شکی ندارد از این رو راه رهایی را برای مخاطبین خود نشان می دهد. در بخشی از مقدمه آورده است:

«من این کتاب را می نویسم تا مردم را از واقعه ای آگاه سازم که همه مقدماتش به وقوع پیوسته است و آنچه در آستانه وقوعش باید انجام پذیرد در شرف وقوع است و نمی خواهم کسی را بزور قانع کنم که هنوزم در میان ما هستند کسانی که سفرهای فضایی را باور نکرده اند و پیاده شدن انسان بر کره ماه و مریخ را چیزی جز هیاهوی خبرگزاری ها نمی پندارند.»

این کتاب در ۲۰ بخش تنظیم شده است که نیمی از آن به بیان کلیّاتی از احوال، آثار غیبت و انتظار، و دلایل و حکمت های آن ها و ردّ منکران حضرت مهدی(عج) پرداخته است. نیمه دوم کتاب، به حوادث نزدیک ظهور، قیام و حکومت حضرت، نشانه های آخر الزمان، صفات یاران و مخالفان وی پرداخته است. مؤلف در نگارش این اثر، در هر بخش، نخست سخنان پیامبر اکرم(ص) و سپس روایات دیگر معصومان(ع) را مورد توجه و بررسی قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما