loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درس های اخلاق آیت الله آقا شیخ محمد تقی آملی

شاگرد برجسته علامه میرزا علی آقا قاضی (ره)

ناشر قائم آل محمد

نویسنده صادق حسن زاده

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60241 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
85,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل درس های اخلاق آیت الله شیخ محمد تقی آملی است، که شب های چهارشنبه در مسجد مجدالدولة تهران برگزار می شده و در سال 1334 شمسی توسط دو نفر از شاگردان ایشان تنظیم شده و به نام «حیات جاوید» به چاپ رسیده است. که به خاطر اغلاط فراوان آن هنگام حروفچینی و افتادگی از آیات و روایات، بیش از یکبار چاپ نشده، با این که این کتاب ارزنده پر از مطالب راهگشای عملی در امور اخلاقی است.

آیت الله آملی در مقدمه کوتاه خود بر این کتاب می نویسد: « ... این عبد ضعیف فانی محمد تقی آملی بر حسب امر و تقاضای جمله ای از برادران ایمانی در هر هفته یک شب با قلت بضاعت به مذاکرات اخلاقی قیام نمود و خود را مصداق «طبیب یداوی الناس و هو علیل» قرار داد و دسته ای از دانشمندان با شوقی تمام، خلاصه آن مذاکرات را به رشته تحریر در آوردند.»

مطالب کتاب مذکور برگزیده شده و پس از تصحیح و تخریج مصادر ایات و روایات و اشعار و اعراب گذاری آنها، به شکل کتاب حاضر ترتیب داده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا فدائیه بافقی

فیض زبارت مرقد مطهر مرحو ایت الله قاضی را در وادی السلام نجف از دست ندهید .برای شادی روح این بزرگوار وشهید رئیس علی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار ( مدفون در وادی السلام نزدیکهای مرقد ایت الله قاضی) صلوات .

21 آذر 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما