loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تشکیلات انقلابی (2): بستری برای رویش امت واحده (ویژگی ها و کارکردهای تشکیلاتی)

ناشر حکمت و عرفان

نویسنده سعید سعادتی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 368

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

به نظر می رسد زندگی اجتماعی بشر، هیچ گاه خالی از تشکیلات نبوده و بشر همواره به فراخور نیازهای خود، از تشکیلات استفاده نموده است؛ شاید بتوان گفت تاریخ سازماندهی ها و تشکل ها، تاریخی همپای تاریخ بشر بوده است. چون انسان موجودی است اجتماعی و بدون اجتماع نمی تواند ادامه حیات دهد. در راه حق نیز جمع و تشکیلات مهم ترین نقش ها را دارد. تشکیلات انقلابی به عنوان یک جریان اهل ایمان و فکر و عمل، حق را شناخته و برای حق حرکت می کند و با جبهه باطل همواره در حال مقابله و مبارزه می باشد و این در این مسیر، کار جمعی و سازماندهی شده و در یک کلمه، تشکیلات است که نقش مهمی دارد.

کتاب تشکیلات انقلابی سعی بر آن دارد تا نکاتی که برای راهبری تشکیلات اسلامی و انقلابی پیشرو لازم و ضروری است، را تبیین نماید.

سعید سعادتی، «تشکیلات انقلابی: بستری برای رویش امت واحده» را در پنج فصل نوشته و هر فصل را به چندین زیرفصل تقسیم کرده و عنوان "خشت" را به آنها داده تا این نکته را یادآور شود که با روی هم قراردادن هر خشت می توان به تشکیلات هم تراز انقلاب دست یافت و رسید.

در جلد دوم از این مجموعه، سومین فصل به طرح شاخصه ها و ویژگی های تشکیلات انقلابی و رسیدن به شکل درست تشکیلات می پردازد و در فصل چهارم رسالت و نقش تشکیلات انقلابی را برای زمینه سازی ظهور یادآوری می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما