loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روانشناسی پسران: چرا پسرها متفاوتند و چگونه به آنها کمک کنیم تا مردانی خوشبخت شوند

ناشر معیار علم

نویسنده استیو بیدالف

مترجم علی فتحعلی آشتیانی

تعداد صفحات : 208

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب را انتشارات معیار علم از سلسله کتاب های روانشناسی معیار منتشر کرده که در 10 فصل تنظیم شده و به مباحثی چون چگونگی تفاوت مغز پسرها با دخترها، انقلاب در مدرسه، پسرها و ورزش، مادران و پسران، پدرها چه کاری می توانند بکنند، چالشی اجتماعی و ... می پردازد.

استوی بیدالف در این کتاب به مهم ترین موضوعات مربوط به رشد پسرها از هنگام تولد تا دوران مردانگی می پردازد. نویسنده با پشت سر گذاشتن ده ها سال تجربه به عنوان یک روانشناس خانواده و یک پدر به خانواده ها نشان می دهد که چگونه محکم و در عین حال با محبت نیازهای فرزندشان به راهنمایی را برآورده کنند.

سه مرحله مهم در دوران زندگی پسران و چگونگی کمک به آنها برای گذر آرام از این مراحل، چگونه تسترون موجب تغییر در رفتار پسران می شود و در این مورد چه کاری می توان انجام داد. چگونگی تفاوت مغز پسرها با مغز دخترها.

نویسنده در این کتاب 206 صفحه ای تلاش کرده بر اساس تجربی و با زبانی ساده مسائل روانشناسی را بررسی کند. کتاب در بخش هایی با تصویر همراه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما