loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به دیوارها بخند!

1 (1)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده سید علی شجاعی

تصویرگر نازنین عباسی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60337 10003022
26,000 24,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«به دیوارها بخند!» قصه دیوارهایی است که زندگی کودکان را بدون اینکه خود بخواهند محصور کرده است. دیوارهایی از حرص و آز و طمع و در یک کلام هر آن چیزی که زندگی پیرامون آنها را ساخته و نزاع های بی دلیلی را پیرامون آنها خلق و به زندگی آنها تحمیل می کند.

نویسنده در این کتاب داستان مردمانی را روایت می کند که به بهانه های مختلف و به طور عمده واهی با یکدیگر درگیر هستند و این درگیری ها دیواری از خشم و کینه و نفرت را میان آنها ساخته است. کودکان شان اما به رسم کودکی و برای فرار از این موقعیت عجیب و ناراحت کننده برای خود شهری ساخته اند که تنها راه ورود به آن لبخند است و به دور ریختن کینه ها. شهر چنان باشکوه می شود که بعدها والدین آنها نیز وقتی از نزاع های روزانه خود دلزده می شوند برای رهایی و فراغت سری به آن می زنند تا بتوانند برای لحظاتی گذشته و آنچه بر آنها می رود را به فراموشی بسپارند.

داستان کودکانی است که در دو روستا زندگی می کنند و بزرگترهای این دو روستا به دلیل نامعلومی سالهاست که با یکدیگر قهرند و هر از چند گاهی به دنبال بهانه ای با یکدیگر دعوا می کنند و بعد از هر دعوا دیوار بین دو روستا را بلندتر و محکم تر می کنند. بچه ها که از این موضوع ناراحتند، شهر کوچکی برای خود می سازند که در آن هیچ کس اجازه قهر با دیگری را ندارد و همه باید به هم بخندند. پس از ساخت این شهر کوچک، بزرگترها هم هر وقت از قهر و بدخلقی های خود خسته می شوند؛ برای آرامش به این شهر می آیند. هدف نویسنده در این کتاب، تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس و یقین به داشته ها و توانایی ها در کودک و نوجوان مخاطب این اثر است. تصویرگر این کتاب، پیرنگ قصه را بازی می داند و برای جانبخشی به کلمات، سراغ همه بازی های ایرانی می رود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما