loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رنگ آفتاب پرست

ناشر کتاب نیستان

نویسنده آلبرتو بنیولی

مترجم سید مهدی شجاعی

تصویرگر لرتا سروفیلی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 28

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60344 10003022
12,000 11,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

« گروه سنی "ب" و "ج" در این کتاب مصور و رنگی، داستان آفتاب پرستی را می خوانند که با دوستانش ـ زرافه، میمون و گورخر ـ در ساحل یک رودخانه زندگی می کند. او قادر است رنگ بدنش را تغییر بدهد و در هر محیطی که قرار می گیرد با آن همرنگ شود.

این اتفاق دوستانش را به فکر می اندازد که زیباترین رنگ کدام است؟ اما به توافق نمی رسند و در نتیجه دعوای سختی میان آن ها روی می دهد. در پی آن، کورکودیلی که در همان رودخانه زندگی می کند از دعوای آن ها به شدت ناراحت می شود و با عصبانیت آن ها را از ساحل رودخانه دور می کند.

ولی پس از چندی آن ها به کمک آفتاب پرست به ساحل رودخانه باز می گردند.» در قسمتی از کتاب می خوانیم: «یک روز میمون از آفتاب پرست پرسید تو به هر رنگ که بخواهی می توانی تغییر رنگ پیدا کنی؟» کتاب فوق را انتشارات «نیستان» منتشر کرده است.

آفتاب پرست در حالیکه از پشت یک برگ بیرون می آمد گفت: من سبز نیستم؟
ببین! به هر حال مگر چه اتفاقی افتاده؟
مگر یادت نیست که خودت هم از تنهایی خسته شده بودی؟
قبلً رودخانه خلوت و غم انگیز بود اما حالا سرشار از رنگ و زندگی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما