loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارتباط آسمانی: شرح مراتب ذکر و دعا

ناشر قائم آل محمد

نویسنده سید یوسف ابراهیمیان آملی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60442 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
210,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، بیان گوشه هایی از اسرار و آثار دعا و ذکر و آداب و شرایط مربوط به آن است. در این کتاب فواید مادی و معنوی دعا و ذکر و آثار دنیوی و اخروی آن بیان شده و عوامل استجابت دعا و موانع آن بررسی شده است. نویسنده دعا را عامل اصلی نجات انسان و دوای درد جان او دانسته و آن را موجب آرامش، فهم صحیح از دین، مهمترین عبادت، دور ماندن از ذلت، عامل تهذیب نفس و پاک شدن از گناهان عنوان کرده و کیفیت دعا کردن و ذکر را بیان کرده است.

وی اقسام دعا، فرق آن با سئوال، انواع سئوال، عوامل استجابت دعا و موانع اجابت را بررسی نموده و نقش زمان و مکان در مناجات و نحوه آن را با توجه به شرایط و حالت شخص دعا کننده و به ویژه داشتن حالت تضرع و پریشانی را مورد تأکید قرار داده است. وی صلوات فرستادن، عزم داشتن، بالا بردن دست ها، عجله نکردن، خضوع و خشوع، داشتن همت عالی، اصرار و پافشاری، حسن ظن به خدا، گریستن، اقرار به گناه، حضور قلب، معرفت، عدم ظلم به دیگران، منطقی بودن خواسته ها و کسب صفات انسانی را از مهمترین عوامل استجابت دعا و شرایط آن عنوان کرده و بر همین اساس موانع اجابت شدن آن را بررسی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما