loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دختر چینی

ناشر کتاب نیستان

نویسنده الیزابت هاوکینز

مترجم سید مهدی شجاعی

تعداد صفحات : 28

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این داستان مصور و رنگی که برای گروه سنی "ب "و "ج "به فارسی ترجمه شده، ماجرای دخترکی به نام "آنی "بازگو می شود. یک روز آنی در باغ خانه شان تکه هایی از یک ظرف چینی می یابد که تصویر زیبای یک دخترک چینی بر آن نقش شده است اما تکه ای را که سر دخترک بر روی آن نقش شده نمی یابد. این مسئله باعث ناراحتی آنی می شود. تا این که در سفری خیالی درمی یابد زمانی که آلوها سیاه شدند سر دخترک گم شده است. سرانجام آنی در پای درخت آلوی کهنسالی که در باغ است سر دخترک چینی را پیدا می کند و بدین ترتیب تصویر چینی های شکسته کامل می شود.

«از کنار هم قرار گرفتن قطعه های پراکنده، ابتدا یک خورشید قهوه ای پدیدار شد و بعد ستاره ها و یک شیر آبی که به طرف پایین خم شده بود و سه مرد ماهیگیر که از روی پل، مشغول ماهیگیری بودند و سه خانه، یکی کوچک، دیگری متوسط و سومی بزرگ. روی یک تکه چینی سه مرد با صورت های غمگین و متفکر ایستاده بودند. ولی زیباترین قسمت، صورت لطیف و زیبای یک دختر چینی بود که بشقابی برای گربه گرسنه اش نگه داشته بود. ولی حیف که دختر زیبای چینی سر نداشت.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما