loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غنچه یاس کبود

ناشر کتاب نیستان

نویسنده هادی شریفی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60524 10003022
13,500 12,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این در عین روایت های داستانی با احادیث معتبر جنبه مستند دارد و چهار دوره مختلف زندگی حضرت را پیش از تولد، در زمان تولد، شرح صلح امام حسن (ع) با معاویه و شهادت آن حضرت را مورد بررسی قرار می دهد. البته آغاز این کتاب نگاهی عمیق به ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) دارد.

«همان دستانی که در خیبر را از جای کند، همان دستانی که در بدر مشرکان زیادی را به زمین زد، همان دستانی که عمر و عبدود را در هم کوبید، حال ناتوان شده و لرزان... گویا بند بند انگستانش می خواهد از هم جدا شود. چشمانش شده ابر بهاری، شده باران، شده دریا، دیگر چشمانش برای او نیستند. می گریند و می گریند و می گریند. اسما آب بیاور. بدن فاطمه پاک و مطهر است؛ بر صورت ام کلثوم ریز، بر دست های کوچک زینب ریز که در چشمانش حلقه شده اند. بر دیوار ریز که کمی نرم تر شود و سر حسین را نیازارد و بر صورت علی که به هوش آید.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما