loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راحت بخوانید 2: دنیای قشنگ لک لکی

سلام کلاس اولی ها

ناشر کتاب نیستان

نویسنده داریوش صادقی

تصویرگر سید حسن موسوی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 23

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مجموعه «راحت بخوانید» در جهت افزایش واژگان جدید و تقویت مهارت روان خوانی نوآموزان کلاس اول تألیف گردیده است. این مجموعه به صورت داستان های مستقل و با تأکید بر روی برخی از دروس کتاب اول دبستان آماده شده است.

لک لکی نام یک جوجه لک لک بسیار زیباست که درون تخمی سفید و قشنگ زندگی می کند. همیشه پیش خودش فکر می کرده که دنیا همین قدر کوچک و محدود است و در خواب هایش هم جوجه هایی دیگر مثل خودش را تصور می کرده است. امّا به زودی با دنیای بسیار بزرگتری روبرو می شود. دنیایی جالب ، با چیز هایی شگفت انگیز و بعد با چیزهای دیگر آشنا می گردد.

درون یک تخم سفید بزرگ ، جوجه لک لک کوچکی در حال بزرگ شدن بود.

جوجه لک لک خیلی کوچک بود. هیچ پری نداشت. لاغر و ضعیف بود.

منقاری زرد و زیبا، چشم هایی درشت وسیاه و گردنی دراز و باریک به اندازه یک بند انگشت داشت.

اسمش لک لکی بود.

لک لکی هر روز صبح که چشم هایش را باز می کرد، خمیازه ای می کشید، کمی بال­ها و پاهای کوچکش را تکان می داد. سر بزرگش را به این طرف و آن طرف می چرخاند و به اطرافش نگاه می کرد.

همه جا سفیدِ سفید بود. دور تا دورش دیوار سفیدی کشیده شده بود. چیزی غیر از آن دیوار نمی دید. بعضی وقت ها با نوکش به دیوار سفید ضربه می زد. تق تق، تق تق.

سفت و محکم بود. آنقدر سفت بود که وقتی خیلی محکم به آن ضربه می زد، نوک کوچکش درد می گرفت. در داخل تخم سفید، در کنار لک لکی، توپِ زرد رنگ بزرگی دیده می شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما