loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دختران علیه دختران

ناشر افق

نویسنده مصطفی خرامان

ویراستار مژگان کلهر

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 108

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب دختران علیه دختران، داستان دختری 13 ساله است که در سه فضای مختلف روی می دهد و هر بار نوعی تأثیر بر آدم ها و شخصیت های داستان می گذارد. او همراه خانواده اش به ساختمانی جدید اسباب کشی می کنند. همه ماجراهای رمان در همین ساختمان اتفاق می افتد.

کتاب دختران علیه دختران، در سه بخش «زشت»، «بد» و «خوب» تنظیم شده است و هر یک از این بخش ها هفت فصل دارد. کتاب دختران علیه دختران، نوشته مصطفی خرامان است و در انتشارات افق به چاپ رسیده است.

برگشتم، دیدم توپ قل می خورد و به طرف من می آید. پایم را روی توپ گذاشتم و با یک افه ی فوتبالی، آن را زیر پایم نگه داشتم. هر دو تا نیش شان باز بود. منتظر بودند که من موقع ضربه زدن به توپ، کار را خراب کنم یا زمین بخورم تا حسابی بهم بخندند. بهترین فرصت بود برای نشان دادن هنرم. زنبیلم را گذاشتم زمین، گره روسری ام را محکم کردم و با قل دادن توپ و جلو و عقب کشیدن آن با نوک پا، توپ را از روی زمین بلند کردم. آخرین رکوردم برای زدن روپایی، صد و پنج تا بود می خواستم این بار بیش تر بزنم.شروع کردم.
- یک، دو، سه،... بیست و شش، بیست و هفت،... بیست و هشت...
به پنجاه که رسیدم، پنج ضربه با سرم زدم و توپ را روی سرم نگه داشتم و دوباره انداختم روی پام.
- پنجاه و هشت، پنجاه و نه...
توپ را انداختم روی پای چپم و چند تا هم با آن پا زدم. کار سختی بود. از هشتاد گذاشته بودم که یکی برایم دست زد. هول شدم و توپ افتاد. بالا را نگاه کردم، توی بالکن طبقه چهارم، دختری هم سن و سال خودم ایستاده بود. فریاد زد: «یعنی آخرشی تو دختر! سوسک دیدی؟ الان این ها هستن!» ..
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما