loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای منجی گری

ناشر کتاب نیستان

نویسنده ریچارد باخ

مترجم غلامرضا لایقی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 218

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ریچارد دیوید باخ خلبان و نویسنده آمریکایی از نوادگان یوهان سباستین باخ، آهنگ ساز بزرگ و مشهور آلمانی است. او در هر زمینه ای که مربوط به خلبانی بشود کار کرد؛ از جمله ساخت تصاویر متحرک در آسمان توسط نمایش هوایی، نویسندگی و آموزگاری فنی هوانوردی. گرچه او به هوانوردی علاقه فراوانی داشت، با این حال همواره رویای نویسندگی را در سر می پروراند. از سال ۱۹۵۹ به پرنده ای می اندیشید که می خواهد مرزهای محدودیت را در هم بشکند، که این تخیل را در قالب کتاب «جاناتان مرغ دریایی» در سال ۱۹۷۰ به همگان عرضه کرد. داستان مرغ دریایی ای که نمی خواهد مثل بقیه مرغان دریایی زندگی کند، می خواهد تندتر و بالاتر پرواز کند. اما هم نوعانش تغییر را دوست ندارند و او را از جمع خود می رانند. سرگذشت این مرغ دریایی بلندپرواز، بیشتر از چهل سال است که میلیون ها نفر را مسحور خود کرده است.

ریچارد باخ در بیشتر کتاب هایش عباراتی حکیمانه دارد که اکنون همه آن عبارات در کتاب مستقلی به نان «راهنمای منجی گری» عرضه شده است. راهنمای منجی گری همان راهنمایی است که در کتاب «اوهام» از طرف منجی رویایی باخ یعنی «دانلد شیمودا» به او هدیه می شود. آنچه مسلم است بیشتر این جملات از نگاهی ورای نگاه انسانی که پیوسته در سلوک به سوی حقیقت پیش می رود، بیان شده است؛ از این رو ممکن است همه جملات به مذاق همه درست نیاید؛ و برخی در برخی زمان ها آن را مطابق حال و مقام خود بیابند و از آن بهره گیرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما