loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طرح پرسشنامه و سنجش نگرشها

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب طرح پرسشنامه و سنجش نگرشها، در سه قسمت عمده برای رشته های روان شناسی، آموزش و پرورش، علوم اجتماعی و تحقیقات مدیریتی فراهم آمده است. نگارنده بدون توسل به ریاضیات، چندین مبحث مهم را که معمولا به شیوه ریاضی مطرح می شوند (نظیر : طرح های نامتعادل، طرح های غیر تصادفی، مدل سازی، واریانس، و رگرسیون چندگانه)، بررسی و تشریح می کند .
عناوین قسمت های کتاب طرح پرسشنامه و سنجش نگرشها به این قرار است: طرح و تحلیل آماری آزمایش های پایه ای (مروری بر مفاهیم و روش ها، طرح گروه های مستقل تک عاملی، طرح اندازه های تکرار شده یک عاملی و دو عاملی، و مقابله ها و مقایسه ها میان میانگین ها)، طرح های نامتعادل، غیر تصادفی و پیمایشی و تحلیل طرح های آزمایشی دیگر. در پایان کتاب، مثال ها، تمرین ها و برخی جداول آماری (مثلا مقادیر بحران) به چاپ رسیده است.
کتاب طرح پرسشنامه و سنجش نگرشها نوشته ا. ان‌. اوپ‍ن‍ه‍ای‍م‌ است و با ترجمه م‍رض‍ی‍ه‌ ک‍ری‍م‌ن‍ی‍ا در انتشارات به نشر منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما