loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هل هلی و کدو قل قله زن

قصه های هل هلی 3

ناشر کتاب نیستان

نویسنده نسیم عرب امیری

تصویرگر بهاره نیاورانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60633 10003022
10,000 9,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه داستان دختر بچه ای را روایت می کند که مانند خیلی از کودکان امروزی در آپارتمان زندگی می کند و از تنهایی به دنیای تخیل پناه می برد. او در دنیای خیالی خودش هر بار با یکی از شخصیت های افسانه های ایرانی همچون خاله سوسکه، ماه پیشونی ، کدو قلقله زن و ...دوست می شود و آنها را درگیر داستانی امروزی می کند.

هدف از انتشار این مجموعه کتاب ها، علاوه بر آشنا ساختن کودکان با شخصیت های افسانه ایرانی آموختن برخی از ارزش های اخلاقی به آنها بوده است. ضمن اینکه نویسنده این مجموعه با استفاده از طنز و بهره گیری از زبانی شیرین سعی بر آن داشته که حرف هایش جنبه شعاری به خود نگیرد و بتواند کودکان امروزی را با خود همراه کند. همچنین از آنجا که ذهن کودکان ایرانی در گروه سنی «الف» و «ب» با کلام موزون ارتباط بهتری برقرار می کند برای بیان قصه های این مجموعه از نثر موزون استفاده شده است.

قصه های این مجموعه علاوه بر همه اینها یک نخ تسبیح یا نقطه اشتراک دیگر نیز با هم دارند و آن دوستی است. این مجموعه علاوه بر انتقال یک پیام اخلاقی در هر کتاب، کودک را با جنبه های مختلف دوستی و دوست یابی نیز آشنا می کند. مثلا در قصه «هل هلی و خاله سوسکه» کودک می آموزد که در گزینش دوستانش به دنبال ظواهر نباشد یا در قصه «هل هلی و ماه پیشونی» کودک می آموزد که نسبت به دوستانش نباید حسادت بورزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما