loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشنامه مصور نجوم

ناشر سایان

نویسنده کریستن لیپنکات

مترجم داریوش دل آرا

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60719 10003022
170,000 161,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دانشنامه مصور نجوم، دانشنامه‌ای است که با بیانی ویژه کودکان و نوجوانان درباره نحوم و فضا به رشته تحریر درآمده است. این کتاب آگاهی دهنده و سرشار از موضوعات شگفت‌آور و تصاویر تماشایی برای خوانندگان است. شرح تصاویری که به‌طور شفافی در کنار هر تصویر نگاشته شده، خواندن کتاب را آسان و کودکان و نوجوانان را تشویق می کند تا بر مهارت خواندن خویش بیفزایند و دامنه فراگیری لغات خود را گسترش دهند.

کتاب دانشنامه مصور نجوم درباره مباحثی مانند:
مطالعه ی آسمان، اخترشناسی در عصر باستان، نظم کائنات، کره ی آسمان ، کاربردهای اخترشناسی، طالع بینی ، انقلاب، کوپرنیکی، غول های فکری، قوانین نور، تلسکوپ نوری، رصدخانه ها، اخترشناسان، طیف سنجی، تلسکوپ رادیویی، سفر به فضا، منظومه شمسی و مسافران فضا و... بحث و بررسی می کند و عکس های زیبا و بزرگی از فضا، منظومه شمسی، انواع تلسکوپ ها، وسایل اخترشناسی و... در این کتاب وجود دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما