loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشاوره و مددکاری در مدارس

طرح های درمانی مشاوره و مددکاری اجتماعی در مدارس

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر شامل راهکارهایی برای ساخت طرح های درمانی مشاوره و ارائه برخی از این طرح های درمانی نظیر طرح درمانی طلاق، طرح درمانی انگیزش تحصیلی، ترغیب به مدرسه رفتن و... می باشد که برای استفاده در مدارس و حل مشکلات دانش اموزان بسیار مفید است.
استفاده از این کتاب بسیار ساده بوده و برای مشاوران مبتدی نیز سهل الوصول است.
فصل نخست این کتاب به مقدمه ای بر مشاوره در زمینه ی سوء مصرف مواد اختصاص دارد که در آن به مشخص ساختن چارچوبی اساسی برای مشاوره با مراجع درگیر با سوء مصرف مواد و مطرح کردن رهنمودهایی برای کار تخصصی و نیز توصیف موقعیت های درمانی احتمالی پرداخته شده است. در فصل دوم با عنوان "داروها و اثرات آن ها" به اصول داروشناختی روانی و نیز تفاوت های تأثیرات مواد مختلف دارویی اشاره شده است سپس کتاب این موضوعات را دربر دارد: ارزیابی و برنامه ریزی درمان، تغییر رفتارهای مربوط به مصرف مواد، توانمندسازی مراجع از طریق کار گروهی، کار با خانواده، نهادینه کردن تغییر در رفتارهای مرتبط با سوء مصرف، پیشگیری از سوء مصرف مواد، برنامه ریزی و ارزشیابی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما