loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دیار بصیرت، جهاد و اجتهاد: گفتارهای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب در دیدار های سالانه با مردم قم بمناسبت سالگرد قیام نوزده دی

ناشر انقلاب اسلامی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 296

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60809 10003022
15,000 13,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مردمان قم ولی شناسند و سالهاست که یاد 19 دی را زنده میدارند. میدانند که 19 دی، یوم الله است و روز خدا باید بماند و نمادی باشد برای دفاع از ولایت فقیه. از اینجاست که هر سال تجدید عهد میکنند و به دیدار رهبر عزیز می آیند و ایشان نیز آغوش محبّت خود را بر اهل این دیار میگشاید.
تکریم اهل قم، تکریم یک قوم و اهل یک شهر و دیار نیست بلکه تکریم یک سیره و یک فکر و یک حرکت است. گرامیداشت بصیرت است، گرامیداشت جهاد و مجاهدت است و گرامیداشت اجتهاد و علمی است که از این دیار به شهرهای دور و نزدیک جهان منتشر میشود.
از اینجاست که بیانات معظّمٌ له در دیدار با مردم قم، رنگ و بوی دیگری دارد و در برگیرنده ی راهبردهای اساسی ای است که برای همه ی علاقمندان به بالندگی نظام اسلامی مفید خواهد بود.
کتاب حاضر مشتمل بر تمامی بیاناتی است که در سالگرد 19 دی و در حضور مردم قم ایراد شده است. سه سخنرانی مربوط به سالهای 72، 73 و 78 برای نخستین بار منتشر میشود. شایان ذکر است در سالهای 76 و 77 دیدار انجام نشده است و به جای آن دو پیام از معظّمٌ له خطاب به مردم قم صادر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما