loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پرسش ها و پاسخ ها 68: نامزدی

ناشر دفتر نشر معارف

تحقیق و تنظیم کتاب نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60831 10003022
13,000 11,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «نامزدی» جلد 68 مجموعه «پرسش ها و پاسخ های دانشجویی» است که در چهار فصل تدوین شده است: 1. تصمیم نامزدی، 2. مراسم نامزدی و قرارها، 3. بایسته های نامزدی و 4. برخی چالش ها و مشکلات دوران نامزدی.

این کتاب به 51 سئوال عمومی و تخصصی درباره دوران نامزدی و عقد پاسخ می دهد. در فصل اول به سئوالاتی درباره مراحل ازدواج، مدت صحیح دوره نامزدی، مشکلات نامزدی طولانی، فواید دوره نامزدی و نامزدی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) پاسخ داده می شود.

در فصل دوم به موضع بله برون، شیربها، جهیزیه، خطبه عقد، محرمیت یا صیغه موقت، چگونگی مراسم عقد و ظرافت های آن، فایده و فلسفه مهریه، میزان مهریه و... پرداخته می شود.

در فصل سوم بایسته های نامزدی مطرح می شود و به سئوالاتی درباره میزان حضور مناسب در خانه نامزد، اجازه والدین، رابطه جنسی دوران نامزدی، مشکل بارداری در دوره نامزدی، و راهکارهای دوره نامزدی موفق پاسخ داده می شود.

در فصل پایانی هم به مهمترین چالش های این دوران و نحوه مواجهه و حل این مشکلات و معضلات پرداخته می شود مانند مقایسه نامزد، تغییر ویژگی همسر، نفقه نامزدی، استقلال خانوادگی، چشم چرانی نامزدی، اعتیاد نامزد، پوشش نامناسب همسر، گناهان گذشته و روابط سابق، بدبینی نامزد، زندگی مشترک سابق یا دوره نامزدی ناموفق گذشته و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما