loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه تماشای شهر 3: آسمان لندن زیاده می بارد (لندن به روایت مسافران دوره قاجار)

ناشر نشر اطراف

گردآورنده کتاب علی اکبر شیروانی

تحقیق و تنظیم کتاب محمد مهدی پرچکوهی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 228

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60839 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه تماشای شهر روایت مسافران دوره قاجار است از شهرهای بزرگ کشورهای دیگر. نثر متنوع و گوناگون در کنار نگاه های متفاوت به شهرهایی که امروزه نیز شناخته شده و محل سفر مسافران است از ویژگی های این مجموعه است.

شیروانی در مقدمه کتاب نوشته است: «خیالِ آمیخته با با حقیقتی که در سفرنامه های دوران قدیم می بینیم راه های اصلی سفرهای امروزی را می سازد؛ خیالی که درباره پاریس، استانبول، لندن، سن پترزبورگ و بمبئی داریم رگه های آشکاری از خیال های گذشتگان دارد. مجموعه تماشای شهر در جست وجوی آن خیال است تا هم نسبت ما با گذشتگان روشن شود و هم نسبت ما با این شهرها و از این رهگذر در خیال هایمان هم تجدید نظر کنیم.»

کتاب مجموعه 11 روایت از مسافران قاجاری است. میرزا صالح، میرزا فتاح خان، حاجی پیرزاده، ناصرالدین شاه، رضاقلی میرزا، ابوطالب خان، مظفرالدین شاه، حاج سیاح،عمادالسلطنه، ابوالحسن خان و صحاف باشی راویان لندن دوره قاجاری هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما