loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شام مخصوص

ناشر ستاک

نویسنده هرمان کخ

مترجم مهرنوش گلشاهی فرد

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60847 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
25,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شام مخصوص را می توان موفق ترین کتاب ادبیات هلند در سال های اخیر دانست. هرمان کّخ، نویسنده این رمان متولد سال ۱۹۵۳ میلادی در شهر آرنهم هلند و داستان نویس و بازیگر است. این رمان تاکنون به ۳۵ زبان دنیا ترجمه و در ۳۷ کشور منتشرشده و با فروش خیره کننده ی بین المللی خود شهرت فراوانی برای نویسنده اش به ارمغان آورده است.

شام مخصوص داستان دو خانواده است که در تلاش اند مهم ترین تصمیم زندگی شان را بگیرند. در عصری تابستانی در آمستردام و سر میز شام؛ داستانی که باعث می شود از روزمرگی فاصله بگیرید و جلوه هایی ناب از ادبیات هلند را تجربه کنید.

وال استریت ژورنال رمان شام مخصوص را با اثر مشهور گیلیان فلین مقایسه کرده و «دختر گمشده ی اروپا» نامیده است.

در این دوره و زمانه هر کاری بکنیم یک حرف و حدیثی پشت سرش بوجود می آید. آدم ها نشسته اند تا ما را از طریقه برخورد ، ظاهر و پوششمان قضاوت بکنند.

اگر ریش یک روزه ات را نگه داری بهت می گویند که تنبل هستی، ریش دو روزه خیلی سریع این حس را منتقل می کند که آیا در فکر گذاشتن ریش برای طولانی مدت هستی؟ و ریش سه روزه و بیشتر نتراشیده امکان وجود افسردگی و بریدن از دنیا را نشان می دهد. سریع می پرسند: "حالت خوبه؟ زندگیت خوب می چرخه؟ مریض نیستی؟"

انسان به هر حال موجود آزادی برای تصمیم گیری در مورد زندگیش نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما