loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره آوردی از حج برای راهیان حج (تذکراتی برای ره یافت به معرفت و مبنای حج)

ناشر کتاب نیستان

نویسنده حسین درگاهی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 114

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 60903 10003022
2,500 2,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «ره آوردی از حج برای راهیان حج» نوشته ی «حسین درگاهی» بخشی از یادداشت های نویسنده را دربردارد که حین سفرهای حج نگاشته است.«بیت الله؛ برترین مکان ها، حج؛ برترین عبادت ها»، «مراحل و مواقف کریمه ی حج و مشاهد شریفه ی آن»، «نیت»، «بیت الله»، «حجرالاسود»، «مقام ابراهیم و حجر اسماعیل»، «صفا و مروه»، «آب زمزم»، «احرام»، «عرفه»، «مشعر الحرام»، «منی»، «رمی جمرات»، «عید قربان»، «حلق و تقصیر»، «و اما مدینه» و «بقیه ی واقعه» عنوان موضوعاتی است که در این کتاب به استناد روایات به معرفی آن ها پرداخته شده است.

«همه ی مکه ی مکرمه حرم است، نه فقط مسجدالحرام و همه ی مدینه ی منوره حرم است، نه فقط مسجدالنبی و همه ی نجف و کوفه حرم است، نه فقط حرم مطهر و مسجد کوفه. پس شیوه ی بهره مندی در آن سفر و آن بلده ی طیبه و حضور در آن اماکن مقدسه، رعایت ادب حضور در حرم در جای جای آن ها و نه فقط در زمان تشرف به مساجد آن، بلکه در همه ی لحظه های حضور در آن بلاد؛ پس همان گونه که دیده دوختن به در و دیوار و گفت وگو از امور دنیوی و غفلت از حرمت حرم در حرم ها و مساجد، مذموم و مکروه است؛ پس: چنین رفتارهای ناشایستی برای حاضر در آن بلاد مقدس نیز مذموم و مکروه بوده و باعث خسران و زیان و محرومیت پاز عنایات الاهیه ی نامتناهیه در آن حرم ها می گردد. شاه کلید بهره مندی از فیض بی حساب الاهی در سفرهای زیارتی به مکه و مدینه و مشهد و سایر عتبات عالیات اولیای الاهی است. با من بخوان این قصه را باقی فسانه است/ این قصه را بسیار خواندم عاشقانه است.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما