loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی: بازخوانی سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران درباره «بی حجابی و بدحجابی»

ناشر آرما

نویسنده سینا کلهر

ویراستار رضا مردیها | گروه ویراستاری خط

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 61016 10003022
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حیات اجتماعی ظرف مکانی تحقق سیاست های اجتماعی و فرهنگی است. این سیاست ها در همان حال که از نظام ارزشی جامعه نشأت می گیرد در بستر حیات اجتماعی اجرایی می شوند. در طول سال های پس از انقلاب اسلامی تحولات نظام ارزشی، سیاست گذاری و سیاست های مرتبط باحجاب را تحت تأثیر قرار داده است. این تأثیرات معطوف به نوع سیاست ها و روش های اجرای سیاست ها بوده و الگویی را نشان می دهد که در آن متناسب با کاهش نگرش های مثبت به مسأله حجاب در جامعه، نوع سیاست ها در جهت کاهش اقدامات کنترلی و تمرکز بر سیاست های اقناعی تغییر کرده است.

در واقع در نتیجه ی تحولات در نظام ارزشی جامعه امکان های عمل قدرت سیاسی محدود گردیده و این امر محدودیت های اساسی را پیش روی مقدورات کنش نظام های سیاسی ایجاد می کند که تأثیرات آن به صورت مشخصی در سیاست های اعمالی نظام سیاسی در حوزه های مختلف قابل مشاهده است.

مسأله اصلی کتاب حاضر نشان دادن این تأثیرات در عرصه سیاست گذاری حجاب است. این کتاب می خواهد به این پرسش اساسی پاسخ دهد که الگوی حاکم بر تأثیرات تغییرات ارزشی جامعه ایران بر سیاست های حجاب در جمهوری اسلامی ایران چیست و جهت گیری های آتی آن چگونه خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما